МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 5

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

26 грудня 2019 року                            м. Хмельницький

 
 


Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Авсієвич А.В.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Phd Авсієвич А.В.; Оліх Г.І.; Стребкова Л.М.; Туз С.П.; Мартинова Д.В.; Кілівнік Ж.М.
Запрошені: Коцюк В.Д., декан гуманітарно-економічного факультету; Добрянський М.І., начальник господарського відділу Інституту.


Порядок денний:

1. Про «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році, «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік».
2. Про організацію та проведення навчальної та виробничої  практики студентів у 2019 та 2020 роках
3. Різне.


1. Про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік».

СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік»

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік», Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про розгляд та ухвалення «Правил прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році», «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік» та «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік» взяти до відома.
2. Ухвалити «Правила прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році.
3. Ухвалити «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік».
4. Ухвалити «Положення про апеляційну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік».
5. Всім керівникам структурних підрозділів Коледжу з 1 січня 2020 року у роботі керуватися «Правилами прийому до Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом» у 2020 році».
6. Секретарю приймальної комісії Сергієнко Р.А. організовувати роботу приймальної комісії у 2020 році відповідно до «Положення про приймальну комісію Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» на 2020 рік».
 Сергієнко Р.А.                                                                               протягом  2020 року
7. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2019 року
8. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2019 року

2. Про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2019 та 2020 роках

СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2019 та 2020 роках

ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Оліх Г.І., Коцюк В.Д.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2019 та 2020 роках, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про організацію та проведення навчальної та виробничої практики студентів у 2019 та 2020 роках взяти до відома.
2. Визнати, що робота з організації та проведення всіх видів практик у Коледжі в 2018 році була проведена у повному обсязі.
3. Вважати, що рівень організації та проведення навчальної та  виробничої практики у 2019 році можна назвати задовільним.
4. З метою поліпшення практичної підготовки студентів головам предметних (циклових) комісій вжити таких заходів:
4.1. Продовжити роботу щодо методичного забезпечення виконання практики з урахуванням вимог Закону України «Про вищу освіту» до практичної підготовки студентів.
4.2. Посилити роботу у сфері забезпечення техніки безпеки студентів та умов охорони праці.
4.3. Забезпечити проходження всіх видів практики з неухильним дотриманням графіку навчального процесу.
4.4. Забезпечити своєчасний захист звітів студентами після закінчення практики.
4.5. Підсилити роботи по підбору баз практики, відповідних до сучасних вимог щодо практичного навчання студентів.
Авсієвич А.В., Оліх Г.І.                                                                             протягом  2020 року
5. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2019 року
6. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2019 року


3. Різне.

3/1. Про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання

СЛУХАЛИ:
    Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Коцюк В.Д.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу ПарандійВ.О.  про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання, Педагогічної рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про заходи щодо покращення якості відвідування занять студентами денної форми навчання взяти до відома.
2. Пропущені студентами практичні, семінарські, лабораторні заняття та лекції підлягають відпрацюванню.
3. Поважні причини пропуску занять або запізнення на заняття повинні бути підтверджені відповідними документами.
4. Студент, який допустив пропуск занять, зобов’язаний у 3-денний термін після виходу на навчання подати в деканат інформацію (з підтверджуючими документами) щодо пропуску занять. Якщо документи про поважну причину подані із запізненням, причина пропуску вважається не поважною.
5. Документи, що підтверджують поважну причину пропуску студентом занять та пояснювальні записки студентів, що пропустили заняття без поважної причини зберігаються в деканаті до 31 серпня поточного навчального року.
6. Педагогічним працівникам обов’язково у Журналі обліку роботи академічної групи ставити відмітку «н», що засвідчує відсутність студента на занятті.
Педагогічні працівники                                                                                              постійно
7. Деканату щотижня (у п’ятницю) здійснювати рубіжний контроль відвідування занять. Кожні два місяці подавати проект наказу, щодо стягнень здобувачам вищої освіти, що мають пропуски занять без поважної причини.
Коцюк В.Д.                                                                                                                     постійно
8. Деканату здійснювати систематичну перевірку занять та подавати оперативну інформацію про стан відвідування занять здобувачами вищої освіти директору Коледжу.
9. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2019року
10. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня 2019 року

3/2. Про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2020 року)

СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Парандій В.О. про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2020 року)

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Попович Д.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2020 року), Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О.  про організацію роботи Коледжу в святковий та канікулярний період (січень 2020 року) взяти до відома.
2. З метою економії фінансів, енерго- та тепло ресурсів та в зв’язку з оптимізацією роботи Коледжу у зимовий період встановити на час відсутності навчального процесу у січні 2020 року наступний режим роботи: для педагогічних працівників з 13 січня по 24 січня 2020 року виконання робіт згідно графіку консультацій та графіку ліквідації академічних заборгованостей студентів; для адміністративного персоналу з 02 січня по 24 січня 2020 року виконання робіт за потребами Коледжу, за бажанням чергова відпустка, або відпустка без збереження заробітної плати згідно чинного законодавства.
3. Керівникам всіх підрозділів подати інспектору з кадрів Попович Д.М. графіки роботи працівників у період з 2 січня по 24 січня 2020 року.
Керівники підрозділів                                                                            до 28 грудня 2019 року
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                            до 27 грудня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                26 грудня  2019 року



Голова Педагогічної ради                               В.О. Парандій



Секретар Педагогічної ради                    А.В. Авсієвич