МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 4

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

28 листопада 2017 року                              м. Хмельницький


Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Ковальчук О.Л.
Присутні: Білий Л.Г.; Phd Авсієвич А.В.; Альошко В.О.; Оліх Г.І.; Онищук В.І.; Малендевич С.П.; Шемчук Б.К., Розумна Т.Д.
Запрошені: Добрянський М.І., заступник директора Інституту з АГР; Коцюк В.Д., кандидат історичних наук, декан гуманітарно-економічного факультету Інституту.

Порядок денний:

1. Про стан технічного забезпечення підрозділів Коледжу
2. Різне.

1. Про стан технічного забезпечення підрозділів Коледжу.

СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянського М.І. про стан технічного забезпечення підрозділів Коледжу

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О., Авсієвич А.В.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянського М.І. про стан технічного забезпечення підрозділів Коледжу, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянського М.І. про стан технічного забезпечення підрозділів Коледжу взяти до відома.
2.  Роботу з технічного забезпечення підрозділів Коледжу визнати задовільною.
3. Адміністратору мереж Авсієвич А.В. у кінці І семестру перевірити навчальні комп’ютерні класи та здійснити профілактичну перевірку комп’ютерної техніки в адміністративних приміщеннях.
Авсієвич А.В.                                                                                    до 30 грудня 2017 року
4. Заступнику директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянському М.І. систематично стежити за дотриманням технічних умов оснащення навчальних, адміністративних приміщень та подавати відповідну інформацію на розгляд керівництва Інституту та Коледжу.
Добрянський М.І.                                                                                         протягом 2018 року
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2017 року

2. Різне.

2/1. Про формування Правил прийому на 2018 рік, складу приймальної, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік

СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про формування складу Правил прийому на 2018 рік, складу приймальної, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про формування складу Правил прийому на 2018 рік, складу приймальної, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача приймальної комісії Стребкової Л.М. про формування складу Правил прийому на 2018 рік, складу приймальної, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік взяти до відома.
2. Для організації та проведення набору студентів до Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» завідувачу приймальної комісії Стребковій Л.М. сформувати Правила прийому на 2018 рік, склади приймальної, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік. У формуванні складів комісій керуватися нормами Положення про приймальну комісію МАУП.
Стребкова Л.М.                                                                      не пізніше 20 грудня 2017 року
3. Подати на розгляд Педагогічної ради Коледжу Правила прийому на 2018 рік,  склади приймальної, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2018 рік.
Стребкова Л.М.                                                                                       26 грудня 2017 року
4. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2017 року

2/2. Про участь студентів Коледжу у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2017/2018 навчальному році
СЛУХАЛИ:
    Інформацію директора Парандій В.О. про участь студентів Коледжу у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2017/2018 навчальному році
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Шемчук Б.К.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О.  про участь студентів Інституту у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2017/2018 навчальному році, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директораПарандій В.О. взяти до відома.
2. Провести у Коледжі І тур Конкурсу серед студентів старших курсів у грудні 2017 р. – січні 2018 р. згідно з переліком галузей знань і спеціальностей (Наказ МАУП від 14 листопада 2017 р. №168-о).
3. Створити на предметних (циклових) комісіях конкурсні комісії та здійснити рецензування  поданих на конкурс студентських досліджень, перевірених на наявність академічного плагіату.
Голови предметних (циклових) комісій                                                 до 15 січня 2018 року
4. Організувати проведення очного туру Конкурсу у формі захисту студентами-авторами своїх досліджень та здійснити якісний відбір кращих наукових робіт.
Голови предметних (циклових) комісій                                               до 1 лютого 2018 року
5.Направити відібрані наукові роботи у паперовому та електронному вигляді у відповідні базові вищі навчальні заклади для участі у другому турі Конкурсу
Голови предметних (циклових) комісій                                             до 10 лютого 2018 року
6. Відрядити у березні-квітні 2018 року студентів та наукових керівників, що пройшли відбір для участі у підсумкових науково-практичних конференціях ІІ туру Конкурсу.
7. Надіслати до Центру організації наукової діяльності та інновацій в освітньому процесі звіт про участь студентів у Конкурсі.
Голови предметних (циклових) комісій                                                до 1 травня 2018 року
8. Відповідно до  п. 4, 5, 6 Наказу МАУП від 14 листопада 2017 р. №168-о документи про оплату відряджень, грошовий премій та встановлення знижки в оплаті за навчання направити на ім’я фінансового директора МАУП Саєнко Л.В.
4. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2017 року
    2/3. Про забезпечення академічної доброчесності у Хмельницькому економіко-правовому коледжі МАУП
СЛУХАЛИ:
    Інформацію директора Парандій В.О. про забезпечення академічної доброчесності у Хмельницькому економіко-правовому коледжі МАУП
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Олійник В.В.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О.  про забезпечення академічної доброчесності у Хмельницькому економіко-правовому коледжі МАУП, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію Вченого секретаря Парандій В.О. взяти до відома.
2. Головам предметних (циклових) комісій роз’яснити студентам суть академічної доброчесності, плагіату та правил коректного цитування.
Голови предметних (циклових) комісій                                              до 1 березня 2018 року
3. Вибірково здійснювати перевірки щодо наявності плагіату у наукових роботах студентів.
Голови предметних (циклових) комісій                                                                    постійно
4. Керівникам усіх навчальних підрозділів довести до відома студентів та науково-педагогічних працівників про відповідальність за порушення вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту».
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2017 року

2/4.  Про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу.

СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянського М.І., про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянського М.І. про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянського М.І. про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу взяти до відома.
2.  Заступнику директора Інституту з адміністративно-господарської роботи Добрянському М.І. організувати та провести для студентів та працівників Коледжу позаплановий інструктаж з питань неухильного виконання вимог техногенної і пожежної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Добрянський М.І.                                                                                      до 5 грудня 2017 року
3. Про результати проінформувати директора Коледжу Парандій В.О.
Добрянський М.І.                                                                                           5  грудня2017 року
4. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи підготувати та подати на затвердження директору Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Завідувач відділу правової та кадрової роботи                              до 30 листопада 2017 року
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2017 року

4/8. Про внесення змін до складу Педагогічної ради Коледжу
СЛУХАЛИ:
Інформацію Секретаря Педагогічної ради Ковальчук О.Л. про внесення змін до складу Педагогічної ради Коледжу.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію Секретаря Педагогічної ради Ковальчук О.Л. про внесення змін до складу Педагогічної ради Коледжу, Педагогічна рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію Секретаря Педагогічної ради Ковальчук О.Л. про внесення змін до складу Педагогічної ради Коледжу  взяти до відома.
2. Вивести зі складу Педагогічної ради:
Мазар Іванну Василівну, Голову Студентської ради (в зв’язку виборами до студентської ради (2 листопада 2017 року).
3. Ввести до складу Педагогічної ради:
Шемчука Богдана Костянтиновича, Голову Студентської ради (в зв’язку виборами до студентської ради (2 листопада 2017 року).
4. Ухвалити оновлений склад Педагогічної ради Коледжу.
5. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи підготувати та подати на підпис директору Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
5. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2017 року


Голова Педагогічної ради                      В.О. Парандій


Секретар Педагогічної ради                      О.Л. Ковальчук