МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 4

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

29 листопада 2016 року                                м. Хмельницький



Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Ковальчук О.Л.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Phd Костенко Д.В.; Phd Авсієвич А.В.; Дубчак В.В.; Туз С.П.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Піхур А.В.; Мазар І.В.
Запрошені: Ярова Т.І., завідувач відділу правової та кадрової роботи; Кравчук Н.В., завідувач відбіркової комісії.

Порядок денний:

1. Про стан технічного забезпечення підрозділів Інституту.
2. Різне.

1. Про стан технічного забезпечення підрозділів Коледжу.

СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника директора Дубчака В.В. про стан технічного забезпечення підрозділів Інституту

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Дубчака В.В.  про стан технічного забезпечення підрозділів Інституту, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Дубчака В.В. про стан технічного забезпечення підрозділів Інституту взяти до відома.
2.  Роботу з технічного забезпечення підрозділів Коледжу визнати задовільною.
3. Адміністратору мереж Сапужаку О.М. у кінці І семестру перевірити навчальні комп’ютерні класи та здійснити профілактичну перевірку комп’ютерної техніки в адміністративних приміщеннях.
Сапужак О.М.                                                                                    до 30 грудня2016 року
4. Адміністратору мереж Сапужаку О.М. відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19.02.2015 року №166 «Деякі питання оприлюднення інформації про діяльність вищих навчальних закладів» забезпечити оприлюднення інформації щодо діяльності Коледжу на офіційному веб-сайті (https://km.maup.com.ua/).
Сапужак О.М.                                                                                         протягом 2017 року

2. Різне.

2/1. Про підвищення кваліфікації та фахове стажування педагогічних працівників Коледжу.

СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача відділу правової та кадрової роботи Ярової Т.І. про підвищення кваліфікації та фахове стажування педагогічних працівників Коледжу
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача відділу правової та кадрової роботи Ярової Т.І. про підвищення кваліфікації та фахове стажування педагогічних працівників Інституту, Вчена рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача відділу правової та кадрової роботи Ярової Т.І. про підвищення кваліфікації та фахове стажування педагогічних працівників Коледжу взяти до відома.
2. Роботу проведену у 2015 році з організації підвищення кваліфікації та фахового стажування педагогічних працівників Коледжу визнати задовільною.
3. Головам предметних (циклових) комісій скласти та подати у відділу правової та кадрової роботи графіки проходження фахового стажування та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками у 2017 році.
Голови предметних (циклових) комісій                                               до 26 грудня 2016 року
4. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на затвердження директору Коледжу Парандій В.О. зведений графік проходження фахового стажування та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками у 2017 році.
Ярова Т.І.                                                                                            до 30 грудня 2016 року


2/2. Про організацію роботи та склад державних екзаменаційних комісій на 2017 рік.

СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про організацію роботи та склад державних екзаменаційних комісій на 2017 рік.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про організацію роботи та склад державних екзаменаційних комісій на 2017 рік, Педагогічна рада


УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача навчальної частини Ковальчук О.Л. про організацію роботи та склад державних екзаменаційних комісій на 2017 рік взяти до відома.
2. Зобов’язати завідувачів випускових предметних (циклових) комісій відповідно до діючих вимог забезпечити роботу державних екзаменаційних комісій у 2017 році.
Авсієвич А.В., Оліх Г.І,. Туз С.П.                                                             протягом  2017 року
3. Завідувачу навчальної частини Ковальчук О.Л. здійснювати загальний контроль над дотриманням графіку роботи державних екзаменаційних  комісій.
Ковальчук О.Л.                                                                                протягом  2017 року
4. Всім керівникам навчальних підрозділів, що задіяні в організації роботи державних екзаменаційних комісії керуватися складом комісій на 2017 рік.
Керівники навчальних підрозділів                                                            протягом  2017 року


2/3. Про формування складу відбіркової, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік

СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника директора Дубчака В.В. про формування складу відбіркової, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Дубчака В.В.  про формування складу відбіркової, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Дубчака В.В.  про формування складу відбіркової, фахових атестаційних, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік взяти до відома.
2. Для організації та проведення набору студентів до Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП» заступнику директора Дубчака В.В.  сформувати склади відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік. У формуванні складів комісій керуватися нормами Положення про приймальну комісію МАУП.
Дубчак В.В.                                                                        не пізніше 20 січня 2017 року
3. Подати на розгляд Педагогічної ради Коледжу склади відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної, предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік.
2/4.  Про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу.

СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника директора Дубчака В.В. про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу

ВИСТУПИЛИ: Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Дубчака В.В. про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу, Вчена рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Дубчака В.В. про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього (навчально-виховного) процесу взяти до відома.
2.  Заступнику директора Дубчаку В.В. організувати та провести для студентів та працівників Інституту позаплановий інструктаж з питань неухильного виконання вимог техногенної і пожежної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Дубчак В.В.                                                                                                  до 5 грудня 2016 року
3. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на затвердження директору Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Ярова Т.І.                                                                                       до 30 листопада 2016 року
7. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                          29 листопада 2016 року


Голова Педагогічної ради                             В.О. Парандій


Секретар Педагогічної ради                    О.Л. Ковальчук