МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
eblema

Хмельницький економіко-правовий коледж

Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

 


ПРОТОКОЛ № 3

засідання Педагогічної ради

Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

 

24 листопада 2015 року                                                                м. Хмельницький

 

Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.і.н. Парандій В.О.

Секретар – старший викладач Ковальчук О.Л.

Присутні: Білий Л.Г., Авсієвич А.В., Костенко Д.В., Туз С.П., Оліх Г.І., Альошко А.О., Дубчак В.В., Трофименко К.В., Прус О.В., Малендевич С.П., Мазар І.В.

Запрошені: завідувач кафедри психології Хмельницького інституту МАУП к.псих. н. Гундерук Л.М.

 

Порядок денний:

1. Про виховну роботу коледжу з обдарованою і талановитою молоддю.

2. Проблеми соціальної адаптації дітей з особливими потребами.

3. Про забезпечення навчального процесу коледжу літературою на перше півріччя 2015-2016 н.р.

4. Робота педагогічного колективу коледжу щодо виконання Закону України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції».

5. Про стан відвідування та підготовки до зимової заліково-екзаменаційної сесії студентів.

 

1. Про виховну роботу коледжу з обдарованою і талановитою молоддю.

СЛУХАЛИ:

Інформацію педагога-організатора Дубчака В.В. про виховну роботу з обдарованою та талановитою молоддю коледжу.

ВИСТУПИЛИ: директор коледжу Парандій В.О.; в обговоренні взяли участь: голови циклових комісій, голова студентської ради Мазар І.В.

Заслухавши та обговоривши інформацію педагога-організатора Дубчака В.В. про роботу з обдарованою і талановитою молоддю коледжу Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію щодо виховної роботи з обдарованою та талановитою молоддю коледжу взяти до відома.

2. Ухвалити Положення про роботу з обдарованою молоддю Хмельницького економіко-правового коледжу МАУП.

 

2. Проблеми соціальної адаптації дітей з особливими потребами.

СЛУХАЛИ:

          Інформацію педагога-організатора Дубчака В.В. про проблеми соціальної адаптації дітей з особливими потребами.

ВИСТУПИЛИ: директор коледжу Парандій В.О.; в обговоренні взяли участь: голови циклових комісій, завідувач кафедри ХІ МАУП Гундерук Л.М., голова студентської ради Мазар І.В.

            Заслухавши та обговоривши інформацію педагога-організатора Дубчака В.В. про проблеми соціальної адаптації дітей з особливими потребами Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію про проблеми соціальної адаптації дітей з особливими потребами взяти до відома.

2. Головам циклових комісій провести нараду педагогічних працівників та довести до їх відома проблеми соціальної адаптації дітей з особливими потребами.

3. Кураторам навчальних груп, де є діти з особливими потребами, взяти під особистий контроль питання щодо відповідної адаптації.

 

3. Про забезпечення навчального процесу коледжу літературою на перше півріччя 2015-2016 н.р.

СЛУХАЛИ:

Завідувача бібліотечно-інформаційного відділу Прус О.В. щодо забезпечення навчального процесу коледжу літературою на перше півріччя 2015-2016 н.р.

ВИСТУПИЛИ: директор коледжу Парандій В.О.; в обговоренні взяли участь голови циклових комісій.

Заслухавши інформацію завідувача бібліотечно-інформаційного відділу Прус О.В. щодо забезпечення навчального процесу коледжу літературою на перше півріччя 2015-2016 н.р. Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію завідувача бібліотечно-інформаційного відділу Прус О.В. взяти до відома.

2. Діяльність бібліотеки коледжу визнати задовільною.

3. Зобов’язати голів циклових комісій щосеместрово надавати пропозиції щодо забезпеченості фаховою літературою навчальних дисциплін.

 

4. Робота педагогічного колективу коледжу щодо виконання Закону України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції».

СЛУХАЛИ:

Голову циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В. щодо виконання Закону України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції».

ВИСТУПИЛИ: директор Хмельницького інституту Білий Л.Г., директор коледжу Парандій В.О.; в обговоренні взяли участь: голови циклових комісій, голова студентської ради Мазар І.В.

Заслухавши інформацію голови циклової комісії з правознавства Авсієвич А.В. щодо роботи педагогічного колективу з виконання Закону України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції» Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Положення що містяться в Законі України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції» взяти до відома.

2. Наголосити педагогічному складу коледжу про кримінальну відповідальність за порушення Закону України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції».

3. Голові студентської ради Мазар І.В. провести зібрання членів студентської ради коледжу та ознайомитися з основними положеннями Закону України від 07.14.2011 р. «Про засади запобігання та протидії корупції».

 

5. Про стан відвідування та підготовки до зимової заліково-екзаменаційної сесії студентів.

СЛУХАЛИ:

Директора коледжу Парандій В.О. про стан відвідування навчальних занять студентами коледжу та підготовку до зимової заліково-екзаменаційної сесії.

ВИСТУПИЛИ: педагог-організатор Дубчак В.В., завідувач навчальної частини Ковальчук О.Л., голова студентської ради Мазар І.В.; в обговоренні взяли участь голови циклових комісій.

Заслухавши інформацію про стан відвідування та підготовки до заліково-екзаменаційної сесії директора коледжу Парандій В.О. Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію про відвідування студентами навчальних занять та стан підготовки до зимової сесії взяти до відома.

2. Зобов’язати кураторів навчальних груп надіслати батькам інформаційні листи про стан відвідування навчальних занять їхніми дітьми.

3. Провести оперативні наради циклових комісій щодо питання підготовки до заліково-екзаменаційної сесії.

4. Кураторам навчальних груп повідомити студентів своєї групи про винесення попередження за незадовільний стан відвідування навчальних занять.

 

 

Голова Педагогічної ради                                       В.О. Парандій

 

 

Секретар                                                                    О.Л. Ковальчук