МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
 

Останнім часом дистанційна освіта набуває все більшої популярності: ще в 2014 році Google оприлюднив найчастіші запити, що стосувалися вищої освіти, за якими виявилося, що люди більш зацікавлені в онлайн-курсах, ніж у відвідуванні університетських кампусів.

Міжрегіональна Академія управління персоналом Вперше в Україні  впровадила систему дистанційної освіти  через мережу супутникового зв’язку, передбачає он-лайн мовлення на філії та інститути Академії (http://maup.com.ua/ua/navchannya-u-maup/mizhnarodna-osvita/mizhnarodnij-vidkritij-universitet1/institut-distancijnogo-navchannya.html)

Наведені нижче цифри демонструють тенденції розвитку вищої освіти у провідних країнах світу:

1) 5.8 мільйонів студентів отримують вищу освіту онлайн;

2) 84% студентів зазначають, що поєднання традиційних лекцій із дистанційним навчанням сприяє кращому засвоюванню  предмету.

Серед переваг дистанційної освіти:

1)  дає можливість навчатися не в стінах університету, а вдома, за екраном власного комп’ютера; 

2) переглядати відео-лекції   безліч разів  для того, щоб бездоганно засвоїти матеріал;

3) можливість навчатися у зручному для себе темпі;

4) різні часові пояси та континенти не впливають на якість навчання.

Дистанційна освіта не підійде тобі, якщо:

1) ти не надто дисциплінований – тоді навчання у власному темпі стає недоліком;

2) для тебе важливий особистісний контакт із викладачами та іншими студентами;

3) ти хочеш отримати спеціальність (медицина, природничі науки, інженерія), яка вимагає використання специфічних інструментів, проведення практичних дослідів.

Типи дистанційної освіти:

1. Курси, що пропонують університети. Зазвичай вони проходять повністю онлайн, але окремі заклади дають студентам можливість особисто зустрітися з викладачами й однокурсниками. Інший варіант – вся робота відбувається в мережі: перегляд відео-лекцій, проходження тестів; студентам потрібно зустрічатися лише під час іспитів. Ще існує так зване blended learning (змішане навчання) – поєднання звичайних лекцій та навчання онлайн.

2. MOOC (massive open online courses). Завдяки коротким відкритим онлайн-курсам навчання стало легшим і доступнішим. Але МООС не здатні замінити повноцінні навчальні програми, тому що в них відсутня система.

Безліч престижних університетів всього світу  пропонують студентам  навчання  онлайн.

До прикладу: Бостонський університет/Boston University (США), Флоридський університет/University of Florida (США), Університет штату Аризона/Arizona State University (США),  University of the People (США),  Ліверпульський університет/The University of Liverpool (Велика Британія), Університет Англія Раскін/Anglia Ruskin University (Велика Британія), Відкритий університет/Open University (Велика Британія), університет Атабаски (Athabasca University) (Канада), Хагенський заочний університет (FernUniversität in Hagen) (Німеччина), Open Universities Australia (Австралія), Uppsala Universitet (Швеція), Acharya Nagarjuna University  (Індія).

Весь світ навчається шляхом  дистанційного навчання, а значить настав час і нам українцям   впроваджувати  нову тенденцію освіти.

Отже, так зване blended learning (змішане навчання) – поєднання звичайних лекцій та навчання онлайн, вже в Хмельницькому інституті Міжрегіональної Академії управління персоналом!!!

Єдине, що може стати на заваді студенту – відсутність бажання навчатися і нездатність самоорганізуватися! 

Підготовлено за матеріалами сайту: https://200baliv.org/pages/vischa_osvita_ne_vihodyachi_z_domu_

 

                            КОЛЕДЖ
                        ІНСТИТУТ
Завдання_Олійник В.В._для КП-11    Завдання Шепель І.М._для_БПс-11, БПс-21

 

Завдання_Олiйник В.В._для_КП-21_КТ-21

 

   Завдання_Савчук Л.О._для БУПП-11, БАФП-11, ББДО-11, БМТ-11

Завдання_Савчук Л.О._для КП-11-КТ-11

Завдання_Савчук Л.О._для КТ-21

 

  Завдання Парандій В.О. для БАФП-11, ББДО-11, КП 21-22, БПц-21, ББДО-21

   Матеріали для вивчення ТДП, ДКПЗК

Завдання_Савчук Л.О._для КП-21-КТ-21

Завдання Охман О.В., для КП 21,31,41

 

   Завдання Охман О.В., для БПц-31

 

Завдання Олійник В.В. для КТ-21, КТ-31,32

 

   Завдання Олійник В.В. для БПс-41

 

Завдання Олійник В.В. для КП 41.42

 

   Завдання Олійник В.В. для БПс-11  

 

Завдання Циганюк Ю.В. для КП 41, 42

Матеріали з адвокатури України

 

   Завдання Ковтун О.С., 1 курс Інституту

 

Завдання Гжехулка О.В. для КТ-21

   Завдання Олійник В.В. для БПс-21

 

Завдання  Авсієвич А.В. для КП 21,22, БАФП-11, ББДО-11

http://maup.com.ua/assets/files/lib/book/rimskoe_pravo_yash.pdf

   Завдання Циганюк Ю.В. для БПц-31

 

Завдання Коцюк В.Д. для КП-21,КТ-21, ЗНО

 

   Завдання Циганюк Ю.В. для ББДО-21

 

Завдання Коцюк В.Д. для КП 21,22, ББДО-11, БАФП-11, ІДПЗК

 

   Завдання Авсієвич А.В. для БПц-31

 

Завдання Коцюк В.Д. для КТ-21

 

   Завдання Гжехулка О.В. для БМт-11

 

Завдання Коцюк Н.В. для КТ-21

 

   Завдання Коцюк Н.В. для БМт-11

 

Завдання Коцюк Н.В. для КТ 31-32

 

   Завдання Рижа Т.В. для БУПП-11

 

Методичні рекомендації для написання курсових робіт, КТ-21

 

   Завдання Оліх Г.І. для БУПП-11

 

Завдання Коцюк В.Д.КП-11, КТ-11 Всесвітня історія

 

   Завдання Черкасова Т.М. для БПс-41

 

Завдання Коцюк В.Д. КП 11,КТ-11 Історія України

 

   Завдання Черкасова Т.М. для БПс-21

 

Завдання Драпак Л.С._Фізика для КП-11,КТ-11

 

   Завдання Мота А.Ф. для БПц-21

 

Завдання Драч І.В. для КП-11, КТ-11

Підручник для ЗНО з математики

 

   Завдання Мота А.Ф. для БПц-31

 

Завдання Оліх Г.І. для КФ 31-32

 

   Завдання Цимбалюк Г.С. для БУПП-11

 

Завдання Мота А.Ф. для КП 31-32

 

   Завдання Авсієвич А.В. для БПц-31

 

Завдання Мота А.Ф. для КП 41-42

 

   Завдання Андрушко А.В. для БП-41

 

Завдання Цимбалюк Г.С. для КТ-21

 

   Завдання Бевза Ю.П. для БПц-21

Завдання Авсієвич А.В, для КП 41-42

Матеріал з МПрП для КП 41-42

Завдання Авсієвич А.В. для КП 41-42 (ОРПП)

 

   Завдання Авсієвич А.В. для БПц-21, ББДО-21

   Матеріал з цивільного права для БПц-21, ББДо-21

 

 

Завдання Авсієвич А.В. для КП 31-32

Матеріал з цивільного права для КП 31-32  

 

 

ПРОДОВЖЕННЯ ДАЛІ >> »