МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

ПРОТОКОЛ № 1

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

30 серпня 2019 року                            м. Хмельницький
 
зантажити протокол (pdf)


Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Авсієвич А.В.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Phd Авсієвич А.В.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Сергієнко Р.А.; Туз С.П.; Мартинова Д.В.; Кілівнік Ж.М. 
Запрошені: Рудюк Н.М., інспектор з кадрів; Коцюк В.Д., деан гуманітарно-економічного факультету Інституту; Добрянський М.І., начальник господарського відділу Інституту.

Порядок денний:
1. Про навчально-виховну діяльності колективу Коледжу за 2018/2019 н.р.
2. Про затвердження Плану навчально-виховної роботи Коледжу на 2019/2020 н.р.
3. Про затвердження педагогічного навантаження на 2019/2020 н.р.
4. Про затвердження Плану роботи Педагогічної ради Коледжу на  2019/2020 н.р.
5. Різне


1. Про навчально-виховну діяльності колективу Коледжу за 2018/19 н.р.

СЛУХАЛИ:
Директора Парандій В.О. про навчально-виховну діяльності колективу Коледжу за 2018/2019 н.р.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про підсумки 2018/2019 навчального року, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про аналіз навчально-виховної діяльності колективу Коледжу за 2018/2019 н.р. взяти до відома.
2.  Роботу Коледжу у 2018/2019 навчальному році визнати задовільною.
3. У 2019/2020 навчальному році посилити профорієнтаційну роботу з метою збільшення наборів здобувачів вищої освіти на денну та заочну форми навчання.
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року

5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року

2. Про планування навчально-виховної роботи Коледжу на  2019/2020 н.р.

СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Парандій В.О. про планування навчально-виховної роботи Коледжу на  2019/2020 н.р.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про планування навчально-виховної роботи Коледжу на  2019/2020 н.р., Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Інформацію директора Парандій В.О. про планування навчально-виховної роботи Коледжу на  2019/2020 н.р. взяти до відома.
2.  Стан готовності Коледжу до початку 2019/2020 навчального року визнати задовільними.
3. Ухвалити розклад занять на І семестр 2019/2020 навчального року.
4. Ухвалити комплекси навчально-методичного забезпечення на 2019/2020 навчальний рік з дисциплін, які викладаються в Коледжі (НМК зберігаються на предметних (циклових) комісіях).
5. Декану гуманітарно-економічного факультету Інституту Коцюку В.Д. та коменданту гуртожитку Малендевич С.П. здійснити поселення студентів Коледжу у гуртожиток Інституту в установленому порядку.
6. Адміністратору мереж підготувати до роботи навчальні комп’ютерні класи та здійснити профілактичну перевірку комп’ютерної техніки в адміністративних приміщеннях.
Авсієвич А.В.                                                                          до 13 вересня 2019 року
7. Завідувачу приймальної комісії підготувати план проведення профорієнтаційної роботи на 2019/2020 навчальний рік.
Сергієнко Р.А.                                                                          до 13 вересня 2019 року
8. Підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. наказ «Про заборону тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв на території Коледжу».
Попович Д.М.                                                                                6 вересня 2019 року
9. Начальнику господарського відділу Інституту Добрянському М.І. здійснити перевірку протипожежного режиму та виконання вимог пожежної безпеки в Коледжі.
Добрянський М.І.                                                                                  до  7 вересня 2019 року

10. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року
11. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року

3. Про затвердження педагогічного навантаження на 2019/2020 н.р.

СЛУХАЛИ:
Інформацію Директора Коледжу Парандій В.О. про розподіл та закріплення навчального навантаження на 2019/2020 навчальний рік.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію Директора Коледжу Парандій В.О. про розподіл та закріплення навчального навантаження на 2019/2020 навчальний рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію Директора Коледжу Парандій В.О. про розподіл та закріплення навчального навантаження на 2019/2020 навчальний рік взяти до відома.
2. Ухвалити рішення про розподіл педагогічного навантаження на 2019/2020 навчальний рік відповідно до сформованих предметними (цикловими) комісіями карток педнавантаження науково-педагогічних працівників.
3. Закріпити педагогічне навантаження за предметними (цикловими) комісіями:
Предметна (циклова) комісія загальноосвітніх та фундаментальних дисциплін – всього годин: 2750,40
Предметна (циклова) комісія з правознавства – всього годин: 2005,40
Предметна (циклова) комісія з туристичного обслуговування: всього годин: 811,92
Предметна (циклова) комісія фінансових та облікових дисциплін:  всього годин: 890,78
          Всього по Коледжу – 6458,5 годин.
4. Педагогічне навантаження для наборів 12-19 та 4-20 табелювати по факту вичитки годин та подавати у бухгалтерію по завершенню заліково-екзаменаційних сесій.
Кіщенко Б.М.                                                                    протягом навчального року
5. Бухгалтерії оплату праці за проведення державної атестації проводити по факту на підставі табелю обліку робочого часу затвердженого директором  та поданого у бухгалтерію протягом трьох днів після завершення роботи державних екзаменаційних комісій.
Голови циклових комісій, бухгалтерія              відповідно до графіку навчального процесу
6. Бухгалтерії та деканату протягом навчального року здійснювати контроль над вичиткою педагогічного навантаження, в кінці кожного семестру робити контрольні звірки.
Бухгалтерія, деканат                                                        протягом навчального року
7. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року
8. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року


4. Про затвердження Плану роботи Педагогічної ради Коледжу на  2019/2020 н.р.

СЛУХАЛИ:

Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про розгляд та схвалення «Плану роботи Педагогічної ради Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства “Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна Академія управління персоналом” на 2019/20 навчальний рік.

ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про розгляд та схвалення «Плану роботи Педагогічної ради Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства “Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна Академія управління персоналом” на 2019/20 навчальний рік, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про розгляд та схвалення «Плану роботи Педагогічної ради Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства “Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна Академія управління персоналом” на 2019/20 навчальний рік взяти до відома.
2. Схвалити «План роботи Педагогічної ради Хмельницького економіко-правового коледжу Приватного акціонерного товариства “Вищий навчальний заклад “Міжрегіональна Академія управління персоналом” на 2019/20 навчальний рік.
3. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року
4. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року


5. Різне.

5/1. Про підготовку навчального та навчально-методичного забезпечення предметних (циклових) комісій та їх готовність до 2019/2020 навчального року

СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про підготовку навчального та навчально-методичного забезпечення предметних (циклових) комісій та їх готовність до 2019/2020 навчального року

ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Коцюк В.Д., Оліх Г.І., Савчук Л.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про підготовку навчального та навчально-методичного забезпечення предметних (циклових) комісій та їх готовність до 2019/2020 навчального року, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про підготовку навчального та навчально-методичного забезпечення предметних (циклових) комісій та їх готовність до 2019/2020 навчального року взяти до відома.
2. Стан розробки навчального та навчально-методичного забезпечення предметних (циклових) комісій та їх готовність до 2019/2020 навчального року визнати задовільним.
3. З метою інформатизації навчального процесу, формування електронної бібліотеки Коледжу оновлене навчально-методичне забезпечення з дисциплін закріплених за предметними (цикловими) комісіями подати адміністратору мереж для розміщення на офіційному сайті Коледжу.
Голови предметних (циклових) комісій,
педагогічні працівники                                                 до 20 жовтня 2019 року
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року


5/2. Про оплату праці та ухвалення норм часу для планування та обліку навчальної роботи та основних видів методичної, наукової і організаційної роботи науково-педагогічних працівників

СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про оплату праці та ухвалення норм часу для планування та обліку навчальної роботи та основних видів методичної, наукової і організаційної роботи науково-педагогічних працівників

ВИСТУПИЛИ: Потанова О.Б., Попович Д.М., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про оплату праці та ухвалення норм часу для планування та обліку навчальної роботи та основних видів методичної, наукової і організаційної роботи науково-педагогічних працівників, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Інституту Білого Л.Г. про оплату праці та ухвалення норм часу для планування та обліку навчальної роботи та основних видів методичної, наукової і організаційної роботи науково-педагогічних працівників взяти до відома.
2. З 01 вересня 2019 року проводити оплату праці педагогічного складу Коледжу відповідно до розцінок і коефіцієнтів, зазначених у додатку № 1.
3. Ухвалити загальне педагогічне навантаження на одного штатного викладача на місяць не більше 150 академічних годин і 1500 академічних годин на рік; для сумісників та викладачів, які працюють на умовах договору підряду, на місяць не більше 100 академічних годин і 1000 академічних годин на рік, для адміністративних працівників на місяць не більше 45 академічних годин і 450 академічних годин на рік.
4. Як виключення педагогічне навантаження адміністративних працівників може перевищувати встановлену норму на підставі службової записки заступника директора та згідно наказу директора.
5. Забезпечити планомірне використання педагогічного навантаження протягом кожного місяця і навчального року в цілому.
6. Головам циклових комісій здійснити розподіл педагогічного навантаження педагогічного складу Коледжу у межах встановленої річної норми.
7. Години, які виходять за рамки встановленої річної норми, оплаті не підлягають, а посадові особи, які допустили порушення або не забезпечили належний контроль за виконанням встановлених норм, притягуються до дисциплінарної відповідальності.
8. Головному бухгалтеру:
8.1. Забезпечити належний контроль за встановленими нормами при прийомі та оплаті звітів про педагогічне навантаження педагогічного складу Коледжу.
8.2. Категорично заборонити практику оплати педагогічного навантаження, що перевищує встановлені норми.
9. Ухвалити ставки винагороди за підготовку навчально-методичної та наукової продукції згідно додатку № 2.
10. Ухвалити граничні норми та структуру педагогічного навантаження викладацького складу Коледжу згідно додатку № 3.
11. Ухвалити надбавку до посадових окладів за безперервний стаж роботи на підставі протоколу засідання Наглядової ради МАУП № 157 та згідно додатку №4.
12. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року
13. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року


5/3. Про виконання рішення Педагогічної ради від 28.05.2019 року та впровадження антикорупційних заходів у Коледжі

СЛУХАЛИ
:
Інформацію директора Парандій В.О. про виконання рішення Педагогічної ради від 27.05.2019 року та впровадження антикорупційних заходів у Коледжі

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Авсієвич А.В.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про виконання рішення Педагогічної ради від 27.05.2019 року та впровадження антикорупційних заходів у Коледжі, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про виконання рішення Педагогічної ради від 27.05.2019 року та впровадження антикорупційних заходів у Коледжі взяти до відома.
2. Ухвалити:
2.1. «План заходів спрямованих на запобігання корупції у 2019/2020 навчальному році»
2.2. «Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції»
2.3. «Положення про порядок запобігання та врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів»
2.4. Склад та повноваження Комісії з оцінки корупційних ризиків.
3. Всім працівникам Коледжу керуватися у роботі у роботі даними Положеннями.
Працівники                                                                                                              постійно
4. Інспектору з кадрів Попович Д.М. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Попович Д.М.                                                                                до 06 вересня 2019 року
5. Секретарю Педагогічної ради Авсієвич А.В. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Коледжу.
Авсієвич А.В.                                                                                 30 серпня 2019 року



Голова Педагогічної ради                               В.О. Парандій



Секретар Педагогічної ради                    А.В. Авсієвич