МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 2

засідання Педагогічної ради
Хмельницького економіко-правового коледжу ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

27 вересня 2016 року                            м. Хмельницький



Голова Педагогічної ради – директор коледжу, к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Секретар Педагогічної ради – Ковальчук О.Л.
Присутні: к.пед.н., доц. Білий Л.Г.; Phd Костенко Д.В.; Phd Авсієвич А.В.; Туз С.П.; Оліх Г.І.; Малендевич С.П.; Піхур А.В.; Мазар І.В.
Запрошені: Ярова Т.І., завідувач відділу правової та кадрової роботи.

Порядок денний:


1. Про підсумки роботи у 2015/2016 навчальному році.
2. Про роботу відбіркової комісії у 2016/2017 навчальному році.
3. Поточні питання.


1. Про підсумки роботи у 2015/2016 навчальному році.

СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про підсумки роботи у 2015/2016 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про підсумки роботи у 2015/2016 навчальному році, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Коледжу Парандій В.О. про підсумки роботи у 2015/2016 навчальному році взяти до відома.
2.  Роботу Коледжа за підсумками 2015/2016 навчальному році визнати задовільною.
3. Стан виконання навчального навантаження у 2015/2016 навчальному році визнати задовільним.
4. План роботи Коледжу на 2015/2016 навчальний рік вважати виконаним.
5. Затвердити звіт про діяльність Коледжу у 2015/2016 навчальному році.
6. Секретарю Педагогічної ради Ковальчук О.Л. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів ІКоледжу.
Ковальчук О.Л.                                                                               28 вересня 2016 року


2. Про роботу відбіркової комісії у 2016/2017 навчальному році.

СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача відбіркової комісії про роботу відбіркової комісії у 2016/2017 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача відбіркової комісії про роботу відбіркової комісії у 2016/2017 навчальному році, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію завідувача відбіркової комісії про роботу відбіркової комісії у 2016/2017 навчальному році взяти до відома.
2.  Роботу відбіркової комісії у 2015/2016 навчальному році визнати задовільною.
3. Головам циклових комісій подати на розгляд керівництва Коледжу пропозиції щодо профорієнтаційної роботи на 2017 рік враховуючи досвід поточного року.
Голови циклових комісій                                                                   24 жовтня 2016 року
4. Завідувачу  відбіркової комісії врахувати у роботі в поточному навчальному році зміни законодавства в сфері вищої освіти.
Завідувач відбіркової комісії                                                                                       постійно

3. Різне.
3/1. Про підготовку справ з акредитації.
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Парандій В.О. про підготовку справ з акредитації.
ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В., Оліх Г.І.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про підготовку справ з акредитації, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про підготовку справ з акредитації взяти до відома.
2. Розпочати підготовку справ з акредитації освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» та 071 «Облік і оподаткування», в галузі знань 08 «Право», спеціальності 081 «Право».
3. Для підготовки справ з акредитації створити комісію у складі:
Парандій В.О. – директор;
Авсієвич А.В. – Голова циклової комісії з правознавства;
Оліх Г.І. – Голова циклової комісії з фінансових та облікових дисциплін;
Ковальчук О.Л. – завідувач навчальної частини.
4. Сформувати «План-графік підготовки матеріалів та формування справ з акредитації».
Парандій В.О.                                                                               29 вересня 2016 року
5. Завідувачу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на підпис директора відповідний наказ.
Ярова Т.І.                                          не пізніше 12 жовтня 2016 року


3/2. Про відзначення в Коледжі Дня захисника України.
СЛУХАЛИ:
Інформацію заступника директора Коледжу Дубчака В.В. про відзначення в Коледжі Дня захисника України.
ВИСТУПИЛИ: Туз С.П.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Коледжу Дубчака В.В. про відзначення Дня захисника України, Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Коледжу Дубчака В.В. про відзначення Дня захисника України взяти до відома.
2. Заступника директора Коледжу Дубчаку В.В. підготувати сценарій святкового заходу до Дня захисника України та залучити до організації Студентську раду Коледжу.
3. Голові циклової комісії з туристичного обслуговування Тузу С.П. сформувати команди та організувати проведення спортивно-розважального заходу «Козацькі забави».
4. кураторам академічних груп забезпечити явку студентів у актовий зал.
Куратори академічних груп                                        12 жовтня 2016 року

3/3. Про перевірку навчально-методичного забезпечення дисциплін предметних (циклових) комісій на І семестр 2016/2017 н.р.
СЛУХАЛИ:
Інформацію директора Парандій В.О. про перевірку навчально-методичного забезпечення дисциплін предметних (циклових) комісій на І семестр 2016/2017 н.р.
ВИСТУПИЛИ: Авсієвич А.В.; Оліх Г.І.; Костенко Д.В.; Туз С.П.
Заслухавши та обговоривши інформацію директора Парандій В.О. про перевірку навчально-методичного забезпечення дисциплін предметних (циклових) комісій на І семестр 2016/2017 н.р., Педагогічна рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію директора Парандій В.О. про перевірку навчально-методичного забезпечення дисциплін кафедр на І семестр 2016/2017 н.р. взяти до відома.
2. Сформувати «План-графік перевірки навчально-методичного забезпечення дисциплін предметних (циклових) комісій на І семестр 2016/2017 н.р.».
Парандій В.О.                                                                               29 вересня 2016 року
3. Перевірку здійснювати відповідно до вимогам нормативних документів Міжрегіональної Академії управління персоналом та чинного законодавства про освіту.
4. Результати перевірки предметних (циклових) комісій оформити службовою запискою та обговорити на черговому засіданні Педагогічної ради.
Парандій В.О.                                                                               29 вересня 2016 року
5. Завідувачу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на підпис директора Коледжу Парандій В.О. відповідний наказ.
Ярова Т.І.                                          не пізніше 17 жовтня 2016 року



Голова Педагогічної ради                             В.О. Парандій


Секретар Педагогічної ради                    О.Л. Ковальчук