МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом
ПРОТОКОЛ № 1

засідання Вченої ради

Хмельницького інституту ПрАТ «ВНЗ «МАУП»

30 січня 2017 року                            м. Хмельницький


Голова Вченої ради – директор інституту, к.пед.н., доцент Білий Л.Г.
Вчений секретар – к.іст.н., доц. Парандій В.О.
Присутні: к.е.н., доц. Гуменюк А.Ф.; к. богосл. Дацюк О.А.; к.пед.н., доц. Савчук Л.О.; к.ю.н. Циганюк Ю.В.; к.і.н. Коцюк В.Д.; Кіщенко Б.М.; Ковальчук О.Л.; Альошко О.К.; Добрянський М.І.; Рівний Д.М.; к.пед.н., доц. Олійник В.В.; к.і.н., с.н.с. Трембіцький А.М.; Слотвінський О.В.
Запрошені: Ярова Т.І., завідувач відділу правової та кадрової роботи; Ковальчук І.А., методист Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти

Порядок денний:

1. Про підсумки роботи відбіркової комісії у 2016 році та організацію роботи в 2017 році.
2. Про діяльність гуманітарно-економічного факультету
3. Про імплементацію Закону України “Про вищу освіту”
4. Різне


1. Про роботу відбіркової комісії у 2016 році та організацію роботи в 2017 році

СЛУХАЛИ:

Інформацію заступника декана гуманітарно-економічного факультету Кіщенка Б.М. про підсумки роботи відбіркової комісії в 2016 році та організацію роботи в 2017 році.
 
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника декана гуманітарно-економічного факультету Кіщенка Б.М. про підсумки роботи відбіркової комісії в 2016 році та організацію роботи в 2017 році, Вчена рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника декана гуманітарно-економічного факультету Кіщенка Б.М. про підсумки роботи відбіркової комісії в 2016 році та організацію роботи в 2017 році взяти до відома.
2. Підсумки роботи відбіркової комісії в 2016 році визнати задовільними.
3. Для організації та проведення набору студентів до Інституту згідно з Положенням про приймальну комісію ПрАТ «ВНЗ «МАУП» сформувати склад відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної та предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік.
Завідувач відбіркової комісії, Парандій В.О.                            до  25 лютого 2017 року
4. Завідувачу відбіркової комісії направити склади відбіркової, фахової атестаційної, апеляційної та предметних екзаменаційних комісій та комісії для проведення співбесід на 2017 рік на затвердження до ПрАТ «ВНЗ «МАУП» (м. Київ).
Завідувач відбіркової комісії                                                    до  1 березня 2017 року
5. Відбірковій комісії та всім навчальним підрозділам керуватись у роботі «Положенням про приймальну комісію Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», «Положенням про апеляційну комісію» та «Положенням про відбіркову комісію Хмельницького інституту імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї України Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом».
6. Відбірковій комісії  та всім керівникам навчальних підрозділів при проведенні рекламної кампанії набору «03-2017» керуватися «Актом узгодження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти за ступенями (освітньо-кваліфікаційними рівнями) молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра та ліцензованого обсягу в ПрАТ «ВНЗ «МАУП».
7. Завідувачу відбіркової комісії з метою забезпечення діяльності відбіркової комісії в 2017 році взяти участь у семінарі «Особливості умов прийому до Приватного акціонерного товариства «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», що відбудеться у м. Києві.
Завідувач відбіркової комісії                                                               відповідно до графіку
8. Завідувачу відбіркової комісії на підставі наказу ректора Академії Курка М.Н. від 18 січня 2017 року №03-о «Про проведення Днів відкритих дверей у 2017 році» подати на затвердження директору Інституту Білому Л.Г. «Графік проведення Днів відкритих дверей у 2017 році в Хмельницькому інституті МАУП».
Завідувач відбіркової комісії                                                             до 6 лютого 2017 року
9. Вченому секретарю Парандій В.О. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Інституту.
Парандій В.О.                                                                                 31  січня 2017 року


2. Про діяльність гуманітарно-економічного факультету

СЛУХАЛИ:

Інформацію декана гуманітарно-економічного факультету Коцюка В.Д. про діяльність гуманітарно-економічного факультету

ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Парандій В.О.
Заслухавши та обговоривши інформацію декана гуманітарно-економічного факультету Коцюка В.Д. про діяльність гуманітарно-економічного факультету, Вчена рада

УХВАЛИЛА:
1. Інформацію декана гуманітарно-економічного факультету Коцюка В.Д. про діяльність гуманітарно-економічного факультету взяти до відома.
2. Завідувачу навчальної частини Ковальчук О.Л. подати на затвердження директору Інституту Білому Л.Г. розклад занять на ІІ семестр 2016/2017 н.р.
Ковальчук О.Л.                                                           не пізніше 16 лютого 2017 року
3. Завідувачу навчальної частини Ковальчук О.Л. довести до відома завідувачів кафедр зміни, щодо використання аудиторного фонду Інституту у ІІ семестрі 2016/2017 н.р.
4. Завідувачам кафедр здійснити корегування педагогічного навантаження в зв’язку зі звільненням та прийняттям на роботу науково-педагогічних працівників та подати відповідні службові записки директору Інституту Білому Л.Г.
Олійник В.В., Савчук Л.О.                                                               до 3 лютого 2017 року
5. Завідувачам випускових кафедр в установленому порядку та відповідно до затвердженого графіку навчального процесу організувати та провести захист звітів з виробничої практики.
Завідувачі випускових кафедр                                                     відповідно до графіку
6. Декану гуманітарно-економічного факультету Коцюку В.Д. спільно з завідувачами випускових кафедр провести організаційні збори зі студентами академічних груп, що завершують навчання у червні 2017 році.
Коцюк В.Д., завідувачі випускових кафедр                              відповідно до графіку
7. Заступнику директора Інституту Парандій В.О. організувати збори трудового колективу та сформувати порядок денний, а також відповідно до затвердженого графіку здійснити перевірку навчально-методичного забезпечення дисциплін, що заплановані на ІІ семестр.
Парандій В.О.                                                           не пізніше 16 лютого 2017 року
8. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на підпис директора Інституту Білого Л.Г. відповідний наказ.
Ярова Т.І.                                                                                            до 10 лютого 2017 року
9. Вченому секретарю Парандій В.О. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Інституту.
Парандій В.О.                                                                                 31  січня 2017 року


3. Про імплементацію Закону України “Про вищу освіту”.


СЛУХАЛИ:
Інформацію завідувача кафедри комерційного та трудового права Циганюк Ю.В., щодо імплементації Закону України «Про вищу освіту».
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Рівний Д.М.
Заслухавши та обговоривши інформацію завідувача кафедри комерційного та трудового права Циганюк Ю.В. щодо імплементації Закону України «Про вищу освіту», Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1.    Інформацію завідувача кафедри комерційного та трудового права Циганюк Ю.В. взяти до відома.
2.    Організацію роботи з виконання заходів щодо впровадження Закону України «Про вищу освіту» визнати задовільною.
3.    У рамках імплементації закону України «Про вищу освіту»  (обговорення Проекту Концепції реформування системи ліцензування та акредитації у вищій освіті України)  на нараді заступника директора заслухати завідувачів випускових кафедр про наявність необхідних документів, що підтверджують відповідність освітньої діяльності за певними напрямами підготовки та спеціальностями (Концепція діяльності за заявленою освітньою послугою; копії навчальних планів, затверджених в установленому порядку; відомості про кількісні та якісні показники кадрового забезпечення освітньої діяльності; відомості про навчально-методичне, ресурсне та інформаційне забезпечення освітньої діяльності; таблиця відповідності стану забезпечення навчального закладу Стандартові освітньої діяльності).
Завідувачі випускових кафедр                                                      20 лютого 2017 року
4.    Запровадити у Інституті ефективну систему запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників та здобувачів вищої освіти Інституту (керуватися наказом ректора Академії від 30 грудня 2015 року №171-0 «Про створення постійнодіючої Комісії МАУП з запобігання та виявлення академічного плагіату»)
5.    Забезпечити належні умови для діяльності органів студентського самоврядування. Голові студентської ради Рівному Д.М. спільно з завідувачем кафедри комерційного та трудового права Циганюк Ю.В. переглянути відповідність положень, що регламентують діяльність органів студентського самоврядування Інституту Закону України «Про вищу освіту».
Циганюк Ю.В., Рівний Д.М.                                                           лютий-березень 2017 року
6.    Заступнику директора Парандій В.О. у співпраці з Всеукраїнським університетом МАУП забезпечити проведення роботи по приведенню у відповідність з Законом «Про вищу освіту» нормативних документів та положень, що регламентують діяльність Інституту.
Парандій В.О.                                                                              протягом 2017 року
7. Завідувачу відділу правової та кадрової роботи Яровій Т.І. підготувати та подати на підпис директора Інституту Білого Л.Г. відповідний наказ.
Ярова Т.І.                                                                                            до 10 лютого 2017 року
8. Вченому секретарю Парандій В.О. довести це рішення до відома відповідальних посадових осіб і підрозділів Інституту.
Парандій В.О.                                                                                 31  січня 2017 року

4. Різне.

4/1. Про звіт про фінансову діяльність Інституту.
СЛУХАЛИ:
    Інформацію головного бухгалтера Альошко О.К. щодо звіту про фінансову діяльність Інституту.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію головного бухгалтера              Альошко О.К. щодо звіту про фінансову діяльність Інституту, Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію головного бухгалтера Альошко О.К. головного бухгалтера Альошко О.К. щодо звіту про фінансову діяльність Інституту взяти до відома.
2. Фінансову діяльність Інституту визнати задовільною.
3. Головному бухгалтеру Альошко О.К. щопонеділка подавати на розгляд директора Інституту Білого Л.Г. фінансовий звіт про діяльність.
Альошко О.К.                                                                                               щотижня
4. Головному бухгалтеру Альошко О.К. щомісяця подавати до планово-економічного відділу Академії звіт про господарську діяльність Інституту.
Альошко О.К.                                                                                               щомісяця


4/2. Про роботу на базі Інституту пункту реєстрації на ЗНО-2017.
СЛУХАЛИ:
    Інформацію заступника директора Інституту Парандій В.О. про роботу на базі Інституту пункту реєстрації на ЗНО-2017.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г., Ковальчук І.А.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Інституту Парандій В.О. про роботу на базі Інституту пункту реєстрації на ЗНО-2017, Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Інституту Парандій В.О. про роботу на базі Інституту пункту реєстрації на ЗНО-2017 взяти до відома.
2. Відповідальність за роботу пункту реєстрації з 06.02.2017 р. по 16.03.2017 р. покласти на завідувача відбіркової комісії
3. Завідувачу відбіркової комісії узгодити з Вінницьким регіональним центром оцінювання якості освіти графік роботи пункту реєстрації.
 

4/3. Про участь науково-педагогічних працівників Інституту в роботі журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення Малої академії наук України.
СЛУХАЛИ:
    Інформацію заступника директора Інституту Парандій В.О. про участь науково-педагогічних працівників Інституту в роботі журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення Малої академії наук України.
ВИСТУПИЛИ: Білий Л.Г.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Інституту Парандій В.О. про участь науково-педагогічних працівників Інституту в роботі журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення Малої академії наук України, Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Інституту Парандій В.О. про участь науково-педагогічних працівників Інституту в роботі журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення Малої академії наук України взяти до відома.
2. Завідувачам кафедр Гуменюк А.Ф., Савчук Л.О., Коцюку В.Д., Циганюк Ю.В., Олійник В.В. забезпечити участь науково-педагогічних працівників – членів журі у роботі  ІІ етапу конкурсу, що відбудеться 18 лютого 2017 року.
3. Науково-педагогічним працівникам – членам журі запросити учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідних робіт учнів-членів Хмельницького територіального відділення Малої академії наук України до участі у ХІV Всеукраїнському конкурсі студентських та учнівських наукових робіт «Україна у сучасному геополітичному просторі: погляд молоді».


4/4. Про рекомендацію до друку збірника наукових праць підготовленого за підсумками Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «День Соборності України: історико-політологічні дискусії» (25 січня 2017 р.).
СЛУХАЛИ:
    Інформацію заступника директора Парандій В.О., щодо розгляду та рекомендації до друку збірок наукових праць.
ВИСТУПИЛИ: Олійник В.В.
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника директора Парандій В.О. щодо розгляду та рекомендації до друку збірника наукових праць підготовленого за підсумками Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «День Соборності України: історико-політологічні дискусії» (25 січня 2017 р.), Вчена рада
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію заступника директора Парандій В.О. щодо розгляду та рекомендації до друку збірника наукових праць підготовленого за підсумками Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «День Соборності України: історико-політологічні дискусії» (25 січня 2017 р.) взяти до відома.
2. Рекомендувати до друку збірник наукових праць: День Соборності України: історико-політологічні дискусії (до 100-річчя створення Української Центральної Ради та початку національно-демократичної революції): зб. наук. пр. / гол. ред. Л. Г. Білий. – Хмельницький: Вид-во Хмельниц. ін-ту МАУП, 2017. – Вип. 4. – 194 с
3. Заступнику директора Парандій В.О. передати матеріали до видавництва та в установленому порядку здійснити розсилку примірників авторам.
Парандій В.О.                                                                                    лютий 2017 року



Голова Вченої ради                                   Л.Г. Білий


Вчений секретар                                      В.О. Парандій