МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

Студенти Хмельницького інституту та коледжу взяли участь у Всеукраїнській військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»)

25 вересня збірна команда студентів Хмельницького економіко-правового коледжу та Інституту МАУП взяли участь у військово-патріотичному квесті для студентської молоді, який проводився у рамках Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), організований обласним Центром туризму та краєзнавства учнівської молоді та управлінням молоді і спорту ХОДА.

Програма даного заходу включала різні види завдань теоретичного і практичного змісту. Окремі вправи, зокрема з використанням туристичного спорядження, були досить складними для виконання. Проте наша команда «Юні Маупівці» серед 12-ти команд закладів вищої освіти (І-ІV рівня акредитації) у виді «Туризм і краєзнавство» вибороли 4 місце.

ДОВІДКА: Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») (далі – гра «Джура») є системною формою позакласної роботи з військово-патріотичного та морально-етичного виховання учнівської молоді, важливим засобом формування патріотичної свідомості, спортивно-оздоровчої роботи.

Метою гри «Джура» є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, здорового способу життя духовно багатої та фізично розвиненої особистості.

 Основні завдання гри «Джура»:

·          виховання дітей та молоді у дусі відданості Батьківщині та українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей;

·          набуття учнями знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни;

·          формування у молоді високих морально-психологічних якостей: доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій;

·          оволодіння учнями основами народної культурної спадщини (пісні, думи, розпис та опорядження житла і сакральних споруд, звичаї, традиції, ритуали і свята);

·          впровадження військово-прикладних видів спорту, єдиноборств, верхової їзди на конях, бойових танців, видів спортивної боротьби, народних ігор та забав з метою гартування духу й тіла;

·          вивчення народного способу господарювання на землі;

·          оволодіння навичками приготування страв народної кухні;

·          пропагування та популяризація здорового способу життя;

·          зміцнення міжрегіональних зв’язків та дружби дітей та юнацтва;

·          організація змістовного дозвілля;

·          формування та закріплення основ самоврядування в учнівських колективах.

  gramota_01Інформацію підготовлено кафедрою теорії та практики туризму Хмельницького інституту МАУП