МАУП
імені Блаженнішого Володимира, Митрополита Київського і всієї  України
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ПрАТ “ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління персоналом

Завідувачка кафедри економіки, управління та туризму Хмельницького інституту МАУП Ганна Цимбалюк взяла участь у online-презентації 130-ї сесії Кантонського ярмарку.

Завідувачка кафедри економіки, управління та туризму Хмельницького інституту МАУП Ганна Цимбалюк взяла участь у online-презентації 130-ї сесії Кантонського ярмарку.

 18 жовтня 2021 року відбулася online-презентація 130-ї сесії Кантонського ярмарку, одного з найбільших ярмарків імпортних і експортних товарів Китаю, в якому взяла участь завідувачка кафедри економіки, управління та туризму Цимбалюк Ганна Сергіївна.

Модератором заходу була пані Пу Хуичуан, заступник генерального директори департаменту зовнішніх зв'язків Кантонської ярмарки, заступник генерального директора Департаменту міжнародних комунікацій Центру зовнішньої торгівлі Китайської Народної Республіки.

З вітальними словами виступили президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та радник-посланець посольства КНР в Україні Чжао Ли.

Учасники отримали унікальну можливість поставити свої питання організаторам ярмарку, прорахувати перспективи участі в нім, наявності релевантних виробників, партнерів та інвесторів.

 

18 жовтня 2021 року відбулася online-презентація 130-ї сесії Кантонського ярмарку, одного з найбільших ярмарків імпортних і експортних товарів Китаю, в якому взяла участь завідувачка кафедри економіки, управління та туризму Цимбалюк Ганна Сергіївна.

Модератором заходу була пані Пу Хуичуан, заступник генерального директори департаменту зовнішніх зв'язків Кантонської ярмарки, заступник генерального директора Департаменту міжнародних комунікацій Центру зовнішньої торгівлі Китайської Народної Республіки.

З вітальними словами виступили президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та радник-посланець посольства КНР в Україні Чжао Ли.

Учасники отримали унікальну можливість поставити свої питання організаторам ярмарку, прорахувати перспективи участі в нім, наявності релевантних виробників, партнерів та інвесторів.